Sunday, September 25, 2011

Hidup Nurul

Begitu lama diri jauh dr blog ini...sekarang ..tgn mncapai keyboard..di taip satu persatu perkataan ..smga ramai yg memahami....

Alhamdulillah..Aku punya nyawa untuk mnghirup udara di bumi ALLAH
Alhamdulillah.. Aku masih dapat melihat ibubapa..adik2..sdra mara..mahupun kawan2..

Bersyukur..peluang kedua...di saat2 genting, ak masih lagi di bumi ALLAH.

Hati ini, ingin cuba mencapai ketenangan...
Tenang dalam pekerjaan..
Tenang dalam segala2nya..

Terdetik hati ingin meluangkan masa bersama ibu dan bapa...ingin bercerita semua perasaan sedih gembira bersama....ingin berkongsi segala2nya...tp aku akur....aku hnya mampu berhrap...

Semua orang ingin kan yg terbaik...Aku bersyukur dengan apa yg aku telah ada...

2 comments:

Anonymous said...

abang selalu ada u angah.. tapi jauh sangat sangat dihati..kenapa ngah..

uNa said...

hidup akn brkat kalau sntiasa hargai ibu bapa..hehe

jmput join GA, una tag

http://husna-una.blogspot.com/2012/02/iyou-first-giveaway.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!