Monday, February 4, 2013

Persaraan pengetua

Salam...harini ada mjlis persaraan pngetua di sekolh baru...even aku ni baru masuk...amat terkesan jgk di hati...tringat2 saat aku nk berpindh dr smkb kota tinggi.....waaaa...syahdu gila rasanya...
Pd hal bkn nya x blh jmpa pn...heeee:-)

Tp bila igt mk ayh aku pn..semuanya mnghitung hari utk bersara x lma lg...bila melihat pngetua smlm....trbyg riak2 muka ibu bapa aku...
Aku brhrp diorng nnt dpt bersara dan diraikn dgn baik...smga segala jasa dan pngorbnn mereka dihargai sebaiknya....
Insyallh...amin...,.

Rindu sgt sama kamu....Confrm... Raya cina nnt nk blk kampung.,..
Suprise evrybdy...im back.....yehaaaaa....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!