Saturday, June 16, 2012

Ahad Yg Ceria

Salam,..
Awal pg lagi dh bgun n mngerjakan kerja2 sbg suri rumah..
Puas hati bila melihat rumah kemas dan bersih...Baru nk rehat sekejap....

Alhamdulillah, aku bersyukur mempunyai suami yang dpt membantu aku ....
aku doakan semoga kerajinannya berkekalan dan hati nya sentiasa ikhlas dalam melakukan apapn kerja...
Aku tahu kerjanya amat penat...tapi, dia sentiasa memberi aku semangat.."Jangan mengeluh, besyukur dengan setiap kerja kita,Itu rezeki ALLAH bagi"...

Banyak perbezaan antara aku dan suamiku....aku bersyukur di lahirkan dalam keluarga yang lengkap dan bersederhana..Dalam hidup aku, sebenarnya tiada apa pun masalah berbanding dengan kehidupan org lain...jika aku pikir hidup ku ..aku terlalu kagum dengan ketabahan suamiku....selama ini, aku tidak pernah mengetahui cerita di sebalik rentak kehidupannya, suami ku jarang bercerita , jarang bercakap benda2 yang silam..
Aku kagum, dia menjadi kebangaan keluarganya...dia pandai menguruskan keluarganya..soal masa depan adik2nya..soal kewangan keluarganya.....alhamdulillah..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!