Sunday, June 24, 2012

Archery Game..:)

Salam...senyum malam ....mlm ni nk share sometin tentang archery game...

Hahah...nak sebut menatang ni pun x reti..Archery game ni sbenarnya memanah je.....cm robin hood gtu....tp aku ni mmg jakun...nak main mmg x reti....huhuhu....Cuti baru2 ni en suami pun bwak lah aku pergi main benda2 yg pelik2 nih....(aku je pelik sbb x reti) 

Ada lah seorng Pn tenaga pengajar ni...betul2 x jemu ajar aku...tq so much....hehehe..Tp aku masih lagi x reti...aku panah...x kena pun papan..kdg2 kena tanah, kdg2 terlebih kuat...susah sgt..so , kpd atlit2 pemanah tu...respek abis lah....nmpk mmg senang..Tp sangat lah susah...krem tangan rasanya...dawai dia tebal dan keras...klu tersilap, blh terkena muka...bahaya2.....heee.....Layan lah pic2 sekeping dua yang "koya" ni hahahhaha......
 Peace!!!! eksyen je lebih...

Hahaha...


Gaya Memanah terkini..perut ke depan...:P (maaf kan sy)


Makan time...:) (kami sudah sama2 membesar)......
Insyaallah...kami akan mengurus...aminn..:) hehehe..

2 comments:

Puan Roza said...

ehhh....seriusly lah...pesat membangun doh 2 ore ni especially kema...heeeeeeee

kemei said...

huuhuu..jekk...mmg mmbgun..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!