Saturday, July 7, 2012

Di 1 Pagi aku menangis

Salam Pagi...
Alhamdulillah...
mata masih belum mengantuk...tengah mencari research pasal "Organ Donor"..
Incik suami punya asigmnt...istrinya yg tlg carikan bahan je....huhu...x de hal lah...
Harap2 incik suami dpt buat proposalnya dgn cemerlang esok!...aminn...
Dah jd cam mak ayh dulu2 plk....assgmnt ayh..smua mak yg buat..heeee..

Minggu depan jiran sebelah buat tahlil,, Aku ngn suami join sekali...insyallh, klu sempat blik dr KL, Atlis, kita bg sumbngan skit meringankan beban .Jangan kedekut...kata mak aku..Bagi "seringgit" pun dh ok!...pahala dan gajaran bertimpa2....dan tabiat emak aku..apabila singgah di masjid..(x kisah surau,masjid ke apa ke)
Mak tetap akn sedekahkan sekurang2nya rm 1.....Bila mata aku sentiasa tgk, alhamdulillah, aku pun dr dulu dah mnjdi tabiat dan ikutan apa yg mak dh buat.....smoga pahala yg kita bg sentiasa berpanjangan...amin.

Melencong tajuk lg aku ni...hee....sbnrnya nk ckp suka sgt duduk kawasan perumahan disini,walaupun nmpk mcm bndr..tp suasana bergotong royong n kampung masih dititikberatkan...Nasiblah ada grup "yasinan" dan "asma al husna"..Group ni byk mmbntu mencemerlangkan kawasan ni...Alhamdulillh...bnda yg baik marilah kita sama2 sertai....Tp kadg2 tgk , ada jugak yg jenis x nak bercampur dgn jiran2 sekeliling dan wat x endah je...hee....x kisah pun, x nyusahkn pun...Tp, aku dr kecik mmg terdidik suka hidup tolong menolong dan hidup berjiran secara sihat.......

.
.
.
.
.
.

Sangat merindui arwah ........................Teramat......

Semoga arwah ditempatkan di golongan yg beriman.....

Tertengok video bersama arwah......
Kenangan suara arwah dihari raya...
Tgk gambar bersama arwah...
hari raya kali ini, tanpa keriangan suara arwah...
Aku tahu mak aku paling TERASA ...
kami cucunya pun sangat......
Mungkin itu adalah yg terbaik...
Aku x dpt skit pun menyebut nama arwah..
Pasti air mata aku menitik..

Aku tak boleh melihat org tua ...
pasti aku akn teringat pd arwah...

Kita pun akan kembali kepada NYA..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!