Thursday, December 27, 2012

Membilang hari mencecah 2013~

Salam ..selamat malam...
malam ni aku dh x nak makn..nk cuba disiplin skit mn...heeee a.k.a DIET....

Dah lama x update dan x buka internet...perumahan rmh baru aku ni x de kabel telefon..jadi x boleh pkai streamix TM...hmmmm...sygnya....

Tp aku cari jgk inisiatif lain...akhirnya..aku plih pkai broadband U-Mobile..dgn pakej RM48=5G...oK LAH TU...yg penting...NO CONTRACT...adeiii...semuanya wifi YES 4G, P1 4g, Wifi Maxis, Wifi Celcom, semuanya berkontrak...dahlah mahal bulann (Perangai aku yg kedekut sudah dtg)...

And last....lpas survey2..aku pn ambik u-mobile..alhmdulillah..line kwsan rumh aku agk laju jgk...so, lynnn...hee:)

Malam ni aku nk crita sal umah sewa baru aku ni...kami mnyewa di kawasan Taman Scientex....X jauh dgn rumah sepupu ku(Kak Miza)...Atlis2..apa2 kecemasan, adalah tempat aku mintak tolong....

Ni aku upload rumh sewa baru aku...alhamdulillah...keadaan persekitaran dan rumah yang aku dpt amat berpatutan dan selesa...





Rumah ni dulu suram je....Selepas di cat dan dibersihkan...Alhmdulillah..semakin baik...Semoga perpindhn ke rumah ini berkekalan lama sedikit...dah tak larat dah aku nk berpindah randah...PENAT....huuuuu......

Tapi takdir telah menetapkan aku terpaksa berpindah lagi...aku terima =(....

Bye dan selamat malam....

2 comments:

norain jem said...

NAK DUIT SEGERA??
NAK DUIT LEBIH??

KUNJUNGI LAMAN WEB KAMI!

http://www.rm20segera.com/?r=rain90

PASTI TAK MENYESAL!!

Rabia Sensei said...

Selamat Tahun Baru 2013! Moga tahun 2013 lebih baik dari tahun sebelumnya. In shaa Allah =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!