Friday, January 4, 2013

Minggu Pertama 2013~

Salam sabtu....Alhmdulillah jmpa lagi weekend yg ditunggu2...

Arini aku x brp sihat skit...tp aku ttp nk update dan nak kongsi skit detik2 berada di sekolah baru...

24/12/12-
Hari pertama jejak kaki ke sekolah ini...a.k.a.= aku melaporkan diri dgn rasminya.......Masuk je parking sekolah...hmmm......keciknya parking...tp ok lah...blh parking kt luar...(ngomen je aku) 

Disbbkn smgat takut + berdebar ...Aku pergi sekolah tu awl gila (mesyuarat start pukul 8)...7.15 dh sampi...lengang je sekolah...ada lah 2,3 biji kereta.....Aku pn mmg tgk bngunan je..Dlm hati aku...mn yer bilik seminar???......Aku ikut je cikgu2 yg baru sampai......Bila sampai bilik tak dbuka lg...Aku pn senyum2 jelah kt cikgu2 yg dh ada dictu...siap salam2 lg..(kekok gila...heee).....Cikgu kat ctu ramai tegur:  CIKGU BARU YER??....Aku pn anguk2 +senyum2 kambing...hehhehee......7.30= mula lah ckgu semakin ramai smpai....bertambah lah aku kna senyum smpi krem bibir aku...ahhahahahah....LAYANNN....

Kul 7.45 Bilik sminar dibuka...aku dgn relxnya bjln slow2+plus x knl sorng pn kt cni....Aku tgk ramai berderu serbu bilik seminar...aduiiii...(Teringat detik2 mcm berebut bas nak g kuliah masa di UPSI dulu...heee)  wahhhh..bila aku masuk...cantik biliknya..kemas ....Tp agk kecik dgn bilngn guru yg di sekolah tu.....

Kul 8..Bilik seminar skmkin padat..penuhh...(Dalam hati aku: wahhhhhhhh...ramai gilaa)..sorang2 cikgu masuk dan sampai...smkin aku tgk smkin pening aku dibuatnya...Tp apapn aku tetap..LAYANNN shj....hee..So aku pn mnjayakn mesyuart tu dngan biasa shj.......:P

tgh2 meeting....Waa..ckgu baru kna prkenlkn diri...aku tgk kt depan senarai nm ckgu baru..(x de pn nm aku...dlm hati aku..waaa..selamat x pyh bgun prknlkn diri..)  Tup2....selepas smua ckgu baru kna knlkn diri.....Tiba2 pngetua ckp: "Tak silap saya ada sorang lagi cikgu baru yg baru lapor diri...sila bangun knalkn diri"............adeiii...Kena jugak rupanya....hmmm....Aku pn bgun .sengih2...pandang belakng kjp....."waaa..ramai gila cikgu....pandng dpn blik...kmuadian aku pn ckp "a'kum dan slm sjhtera....nm sy nurul ikmal khalid..berpindh dr smk bandar kota tinggi, dan sudah berkhidmat 3 tahun....terima kasih"...Baru je aku nk ddk...tiba2  pngetua tnya....CIK ke PUAN?....OPPs...lupa ckp ...PUAN...heeee.....Opsyen apa? Ada satu suara lagi......Aku pn sahut...AKAUN..........Then aku duduk dgn jaynya hingga abis msyuart....heee

25/12/12-cuti hari natal
26/12/12-meeting....(nothing spesial)
27/12/12-meeting lagi
28/12/12-meeting lagi

31/1/13-pendaftaran pljr f1
1/1/13-pndftrn pljr f4

2/1/13-
Waaaa.....sakit da dtg blik..waa ........Kita sambung lain kali pulak....heeeee...peace!

3 comments:

Cik Awin said...

salan kenal...singgah cni ;)

Cik Awin said...

** salam

Rabia Sensei said...

Selamat bertugas yer! =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!