Wednesday, January 23, 2013

Salam Maulidur Rasul

salam..selamat pagi...
awl aku online pagi ni...
kwsn perumhn aku sunyi jh...compem semua masih tdo~~Zzzzz...
he he he..

Salam maulud untuk semua umat islam di dunia ini..Tema tahun ni adalah... 
'WASATIYYAH TONGGAK KESATUAN UMMAH'
 Esok, aku akan mnyambut maulud di sekolah..
khabarnya di tumbangkan 3 ekor lembu...
waaaa...banyak gila..
Bila berada di sekolah ramai ni...ramai yg bersedekah, akikah dll.......
Alhamdulillah...

Cuti hari ni, aku nk g jln2 kota tinggi...heee
waaa...rindu kamu lah kota tinggi....heeeee
Nak g mlwt ramai mmbr aku yg bru je bersalin...
Alang2 sekali pergi ke kota.....
Aku pulun melawat semua rumah....
hahahah
Hrp2 dapat makan free...(hehhehe....niat tidak baik disitu):P

selamat bercuti dangan penuh keberkatan:)
     

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!