Saturday, March 2, 2013

Masak waktu petang

Salam maghrib.....heee...
Aku mengupdate lagi..sementara menunggu incik suami sampai kjp lagi...

Tadi baru balik dr rmh sepupu...(kt perumahan yg sama)
waaa.....sudah pandai memanjat dah ank sepupu aku nih.....
smkin kurus mak nya......

Sebelum pergi kluar berjln td...laju2 je aku masak untuk santapan malam nnt...
kang x pyh nk pnt2 nk masak plk blik nnt...
tung tang tung tang aku brsilat kt dapur...jeng jeng jeng...
mee goreng basah...heeee
dah siappp!!!

sgt simple....!
(mood mlas nk masak berat2..)
^
^
^
^
^
^
^

(sila ignore kuali yang comot momot itu....:P)

Panas2 tu...cepat je..aku tapau untuk bwk kt umh sepupu aku...

(Tak sikit dan tak banyak...tapi boleh lah...makan bertiga tu....utk rasa2...
klu x sdp.....simpan lh dlm peti lama2 skit..lpas tu buang lah....:P)

Dah siap tapau....aku pergi bersiap2 dulu...
sebelum keluar aku makn dulu utk isi perut ..sehari kan x mkn...gilalah lpr...:P..
srrpppppp...sekejap je lincin sepinggan tu..tambah ngan fresh orenn....arghhhh..
mmg sdp lah...
ahhahaha.....hilang lah diet aku....hee
.
(sedap tp agk pdas skit....abis lah..laki aku nth blh mkn ke tidak...hehehhe)

tata dulu.....selamat mlm dan berehat untuk semua....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!