Friday, March 1, 2013

Supplement utk badan


Salam sabtu ..
Harini aku mnyetelkan satu rumah...semua benda2 yang tertunggak utk dibuat
-menyental bilik air
-sapu dan mop lantai
-basuh kain
-lipat kain
-cuci peti ais..
-dan lain2...(malas aku nk senaraikan)

Aku strt 'bergerak'  dari pukul 8 pagi....dengan jayanya..tepat pukul 1..da setel semua....
itu belum mandi lagi....wahahaha.......saja aku melewatkan mndi....
sbb nk 'mengeluarkan peluh' yg dh lma tersimpan..kikiki....

dah setel semua...baru perut aku berbunyi.....nk masak...malas weeiii....
aku pn pulun mnum nescafe ngan 2 keping roti...
dah ckup...ptg nnt lah aku msk...mkn skali ngan incik suami blk kerja....huuu

Badan aku akhir2 ni dah sakit2...dengan betis aku pn sama...
badan aku dh "gemuk" sbb tu tapak kaki aku yg comel tu x dpt mnampung bdn dh mmbesar ni....
Jadi...aku pun dah mula ambik supplement utk badan ni..
bg sihat skit...
huhuhu.......wlupn aku sedar aku smkin tua...:P

Aku beli supplement ni dr mmber sekolah yg jual...s
aku beli ni sbb aku pk mmg aku tgh mncri2 supplement yg elok
disamping..nk menjayakan bisness mmbr aku ni...heeee
siapa lg nk tolong kn..klu bkn kita...heee...
~yg kaya dia je...bkn kita pn...:)~
Tp x pe....doakan yg baik2...kita akan 'kaya' di akhirat nnt...:P

Supplement ni namamanya....hmmmmm......(tgk sndri lah...(
Aku pn x berapa pasti ok atau tak...
Tp yg pasti ramuanya adalah dr" habbatussauda"

 Org ckp+ aku google:  
"Khasiat habbatussauda ni adalah ubat segala penyakit..kecuali kematian...
harapnya ia dapat mmbntu aku menyihatkn tubuh bdan ini ...:)"


(Ni kotak hadapanya)

(Kotak dr belakang.....Aku x fhm ..bhsa arab...kna mintak adik aku translate ni)



(Ni lah kapsulnya...ada 24 biji...aku mkn sebiji je sari...ok lah...klu ubat air...lemah den nk telan..hee)

Ok..

Semoga semua orang pn dapat menyihatkan tubuh badan untuk membuat ibadat kepadaNYA sehari2...
Wasalam...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Make Your Own Gifts Here Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!